لزوم شفاف سازی رسانه ای در بحث کالابرگ الکترونیک/ تاکنون ۱۸ درصد اصناف کرمان کالابرگ الکترونیک دریافت کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، گفت: در بحث کالا برگ الکترونیک، نیازمند یک بسته رسانه‌ای خیلی قوی هستیم که با شفاف سازی، گره‌ها و ابهامات ذهنی مردم را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در جلسه تنظیم بازار استان ضمن تشکر از زحمات دستگاه‌ های اجرایی استان کرمان در نظارت و تنظیم بازار، گفت: افتخار دولت، مردمی بودن آن است و این جراحی اقتصادی در راستای همکاری مردم به هدف خود نزدیکتر شده است.

وی افزود: در بحث کالا برگ الکترونیک یک بسته رسانه‌ای خیلی قوی می خواهیم که بتواند با شفاف سازی، گره‌ ها و ابهامات ذهنی مردم را رفع کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، تاکید کرد: فرمانداران باید نظارت‌ های خود را در حوزه نانوایی‌ ها جدی بگیرند و اگر موانعی وجود دارد گزارش خود را به قرارگاه اعلام کنند تا در این قرارگاه پیگیری شود.

جلالی تصریح کرد: از آنجایی که دانشگاه‌ ها از مهر ماه بصورت حضوری تشکیل می شوند، دانشگاه ها باید آنالیز دقیقی از گزارشات خود را در حوزه آرد و نان مورد نیاز برای دانشجویان اعلام کنند و یک سیاست‌ گذاری دقیقی در این موضوع صورت گیرد، چون صنف‌ های دانشگاه خصوصی هستند و باید در بحث کالاهای اساسی دانشگاه، پیگیری دقیقی انجام شود.

وی خطاب به فرمانداران گفت: فرمانداران گزارشی از اقدامات و بازرسی های خود را به قرارگاه رصد و پایش که روزانه برگزار می شود ارسال کنند، لذا آمار و ارقام با دقت از سوی فرمانداران فرستاده شود تا تیم های نظارتی در جریان اقدام کار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: محکم پای کار ایستاده ایم و نباید کارها را در میانه راه رها کنیم.

جلالی نظارت بر بازار میوه و تره بار را مهم دانست و عنوان کرد: اتفاقی که در بازار میوه و تره بار رقم خورد، به این جمع بندی رسیدیم که فردی را بصورت نماینده مجموعه جهادکشاورزی در آن محل مستقر کنیم تا از نزدیک و با تعامل و ارتباط بتواند کار بازرسی بر بازار میوه و تره‌بار را با دقت بیشتری انجام دهد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این جلسه بحث کالا برگ الکترونیکی را مهم دانست و گفت: تاکنون ۱۸ درصد اصناف استان کالا برگ الکترونیکی استفاده کردند و تاکنون ۵۵۱ مورد نیز تایید اطلاعات خود را ثبت کردند.

دکتر مهرابی بیان کرد: لذا فرمانداران به تفکیک شهرستان گزارشات خود را ارسال کنند و این یک امر مهمی است که متاسفانه بعضی از فرمانداران در این مورد کوتاهی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث کارگروه اقدام مشترک گزارشات باید کیفی و دارای مستند باشد تا کمی دستگاه هایی که در نظارت و بازرسی فعالیت دارند، گزارشات خود را بصورت کیفی و با مستندات ارائه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha