افتتاح طرح های هادی روستایی در بخش مرکزی رفسنجان

فرماندار رفسنجان از افتتاح همزمان چندین طرح هادی روستایی به مناسبت هفته دولت در بخش روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین رضایی، گفت: طرح اول کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای ناصریه به مساحت ۴۰۰متر مربع ،زیر ساخت ۷۵متر مربع و میزان اعتبار ۲۵۰میلیون تومان از اعتبارات دهیاری بود که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان، عملیات اجرایی این طرح آغاز و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: طرح های هادی دیگری نیز شامل روشنایی معابر به طول ۹۰۰متر به اعتبار ۷۵۰میلیون تومان،زیرسازی و آسفالت ۱۱ هزار متر مربع معابر روستایی به اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و جدول گذاری معابر روستایی به طول ۲۰۰۰متر به میزان اعتبار ۷۰۰میلیون تومان، از دیگر طرح های هادی انجام شده در زمینه عمران روستایی در روستای ناصریه بود.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در روستای عبدالله آباد رفسنجان نیز شاهد افتتاح ده هزار متر مربع آسفالت و زیر ساخت و ۲۰۰۰متر جدول گذاری معابر روستایی به اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان بودیم.

رضایی طرح های روستای محمدآباد را نیز شامل افتتاح ۲۰هزار متر مربع آسفالت ،۴۰هزار متر مربع زیر ساخت و جدول گذاری به طول ۵ هزار متر معابر روستایی به اعتبار ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان عنوان کرد.


وی ادامه داد: افتتاح ۱۲هزار متر مربع زیر ساخت و آسفالت و جدول گذاری به طول ۴۰۰ متر از معابر روستایی در روستای سعادت آباد نیز با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از همراهان انجام شد .

فرماندار رفسنجان بیان کرد: ده هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت معابر روستایی نیز در روستای عرب آباد به میزان اعتبار ۲میلیارد تومان انجام شد

رضایی؛ افتتاح ۱۵۰۰متر مربع زیر سازی ،۱۰۰۰متر مربع آسفالت و جدول گذاری به طول ۲۰۰۰متر به اعتبار ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از معابر روستایی و افتتاح باشگاه اوورال روستای ملک آباد به متراژ ۵۰۰متر مربع و اعتبار ۳۰۰میلیون تومان را از دیگر طرح های هادی افتتاح شده در روستای ملک آباد نام برد.

وی همچنین از افتتاح طرح های عمرانی شهرک یادگار امام(ره) به همت شهرداری نام برد و آسفالت خیابان رسالت به مساحت ۴۷۰۰متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان،آسفالت خیابان شهید صابری به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و میزان اعتبار ۳۰میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را از جمله این طرح ها نام برد.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: کلنگ زنی بوستان امامت در شهرک یادگار امام(ره) نیز انجام شد و مساحت این بوستان ۲۰۰۰۰ مترمربع ,سنگ فرش ۳۷۰۰متر مربع ، جدول گذاری به طول ۳۶۰۰متر به اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha