آب کشاورزی برای مردم هم آب هست هم نان

امام جمعه طارم  با بیان اینکه آب پایدار و حق آبه شهرستان طارم احیا و پیگیری شود گفت: ،آب کشاورزی برای مردم این شهرستان هم آب هست هم نان .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ،حجت‌الاسلام منصوری در حاشیه سفر استاندار زنجان بمنظور افتتاحیه طرح های این شهرستان بمناسبت هفته دولت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های مهم در جهت ارزیابی عملکرد دولت ها میزان انطباق آن دولت بر مبنای منویات ،انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری است اظهار کرد: هرچقدر مسئولین این مطالبات را برآورده کنند آن مسائل شاخص های مهم در جهت ارزیابی آن دولت است.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به مسئولین بزرگترین و بالاترین سرمایه است افزود: اگر مردم به مسئولین اعتماد کند آن دولت موفق است

امام جمعه طارم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت : اگر هر مسئولی قولی داد و نتوانست آن را اجرایی کند از مردم عذرخواهی کند.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه همه ما در جهت خدمت صادقانه به مردم وظیفه ای داریم بیان کرد : باید نامه ۵۳ امیر المومنین را مطالعه و اجرایی کنیم .

وی اظهار کرد : الحمدلله در شهرستان طارم مسئولین با اتحاد و وحدت کارها را انجام می‌دهند و مشکل خاصی در ادارات وجود ندارد و هرکسی در حوزه کاری مشغول به فعالیت و خدمت صادقانه به مردم است.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه بیش از یک سال که بنده در خدمت اهالی این شهرستان هستم و این شهر دارای مشکلاتی است که اگر این مشکلات حل شود مردم دیگر مطالبات ندارند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اهالی مشغول به کار زراعی و کشاورزی هستند بیام کرد: ۲ مسئله حاد در شهرستان آب کشاورزی و دیگری آب شرب است .

وی با بیان اینکه آب پایدار و حق آبه شهرستان طارم احیا و پیگیری شود اظهار کرد: ،آب کشاورزی در شهرستان طارم هم آب هست هم نان ، خوشحالی مردم طارم به جاری شدن رود قزل اوزن است .

امام جمعه طارم اذعان کرد: ۲۲ رودخانه فصلی سالیانه ۴۰ میلیون مترمکعب تولید آب دارد اما متأسفانه از این آب بخصوص در فصل تابستان هیچ برداشتی ندارد که اگر سدی داشته باشیم آب در فصول دیگر سال ذخیره و استفاده می‌شود بخصوص در بخش گیلوان مشکلات فراوانی وجود دارد .

حجت‌الاسلام منصوری خاطر نشان کرد: آب شرب شهرستان مشکل دارد بطوری که در برخی روستاها
۴۸ ساعت آب وجود ندارد و بعد از آن فقط ۳ ساعت آب می‌توانند استفاده کنند که مردم را با مشکل و مضیقه مواجه کرده است .

وی با اشاره به ارتقای تخت بیمارستانی از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت بیمارستانی که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود افزود : امیدواریم هرچه زودتر این مصوبات پیگیر و اجرایی شود .

امام جمعه زنجان در پایان با اشاره به درخواست مردم شهرستان گفت: از نماینده عالی دولت در استان ، آب پایدار و احیای حق آبه را خواهانیم و امیدواریم نتیجه سفر مطالبات به حق شهرستان در آینده نه چندان دور اجرایی و عملیاتی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha