در هفته دولت امسال، ۴۶ طرح خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان آغاز و یا به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان مُهـر خبر داد: در هفته دولت امسال، ۴۶ طرح خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان آغاز و یا به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر در جمع نمازگزاران شهر مهر و در ابتدای صحبت‌های خود عرض تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند بیان داشت: خدمت‌رسانی به مردم جمهوری اسلامی که مطالبات متفاوتی دارند و با توجه به محدودیت‌ها و اعتباراتی که وجود دارد باید خدمت‌رسانی به شکل و گونه‌ای باشد که بیشترین سود و خیر آن به عموم مردم و جامعه برسد و امیدواریم که با برنامه‌ریزی دقیق به این تحقق دست‌یابیم.

وی افزود: هفته دولت فرصتی است برای ارزیابی مدیران و مسئولین در جهت خدماتی که به شهروندان ارائه کرده‌اند و ما مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری و گفتمان مکتبی دولت سیزدهم، دولت آیت‌الله دکتر رئیسی نگاهمان به مردم یک نگاه تشریفاتی نیست و سرلوحه کار ما باید توجه و خدمت صادقانه به مردم باشد.

فرماندار شهرستان مهر خاطر نشان کرد:

بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی در بعد از انقلاب در دولت آیت‌الله رئیسی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی ع در سپاه در حال انجام است.

محمدی یادآور شد: در سال جاری و به‌جز اتفاقات برق، ما قطعی برق نداشته‌ایم و این در صورتی است که سال گذشته روزانه و آن‌هم چندین ساعت قطعی برق داشته‌ایم.

فرماندار شهرستان مهر در ادامه صحبت‌های خود گفت: در هفته دولت در شهرستان مهر ۴۶ پروژه افتتاح و کلنگ زنی داریم که مبلغی بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های آب، برق، گاز، خدمات روستایی، بهزیستی و... است و اعتبارات سال جاری نصبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است و امروز ۲۵ مدرسه در شهرستان که نیمه‌تمام بود از اعتبارات مختلفی پیگیری شده و در حال ساخت است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: تقدیر و تشکر ویژه دارم از دکتر ایمانیه استاندار محترم فارس که حقیقتاً دغدغه دارند و هفتگی پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان هستند و دکتر موسوی نماینده محترم که کمک‌های خوبی دارند و بسیاری از پروژه‌ها با همکاری ایشان در حال انجام است

.خبرنگار: جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha