رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سامانه الکترونیکی میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی لرستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از لرستان، بهرام دلفان ، هدف از راه اندازی میز خدمت دانشگاه به صورت الکترونیکی را تکریم ارباب رجوع دانست و اظهار کرد: پاسخ دهی به موقع به منظور جلوگیری از کاهش هزینه ها و هدایت ارباب رجوع به واحد مربوطه و متناسب با نوع درخواست وی و ارزیابی عملکرد همکاران خود ، جز مزیت های این سامانه می باشد که از راه دور قابل استفاده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: در راستای اجرای قانون تکریم ارباب رجوع ابلاغی سال ۱۳۹۶ و با راه اندازی این سامانه ، دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری ارباب رجوع نمی باشد و چنانچه فردی هم بخواهد که حضوری کارش را انجام بدهد ؛ می تواند از طریق میز خدمت دانشگاه و با مراجعه حضوری کارش را پیگیری نماید و هیچ منعی نیست.


دلفان افزود: این سامانه با همکاری میز خدمت دانشگاه و تعدادی از جوانان هم استانی و با کمترین هزینه ی ممکن طراحی شده و هم اکنون شاهد راه اندازی آن در هفته ی دولت هستیم.
این سامانه تحت وب می باشد و بر روی انواع سیستم ها و گوشی تلفن همراه ، نیز قابل اجراست.


سامانه الکترونیکی میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، صبح امروز با حضور یادگاری رئیس اداره بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری، دلفان رئیس دانشگاه، دکتر علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر پیمان آسترکی مدیر اداره بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه، مریدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و دیگر مدیران ستادی دانشگاه، راه اندازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha