حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در جیرفت و کرمان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در سفر ریاست محترم جمهور به کرمان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه نمایندگان تام الاختیار وزیر پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی در حوزه آموزش و پرورش در جیرفت و کرمان خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ قاسم احمدی لاشکی در آستانه ورود به کرمان با بیان اینکه سفر ریاست محترم جمهوری به کرمان سی و یکمین و آخرین سفر به استان ها است؛ گفت: در این سفر موضوعات مربوط به استان کرمان رصد خواهد شد و ما هم با تعیین و مشخص کردن موضوعات مهم آموزش و پرورش در کرمان، پاسخگوی مطالبات فرهنگیان عزیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با گذشت یکسال از دولت، حضور انقلابی و جهادی رئیس جمهور در تمامی استان های کشور نقطه قوت دولت مردمی است، افزود: جمع بندی سفرهای استانی در نشست شورای اداری استان کرمان که با حضور رئیس محترم جمهور برگزار می شود انجام می شود که مصوباتی در حوزه تعلیم و تربیت تصویب و ان شاء الله اجرایی خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای آموزش و پرورش در سفر ریاست محترم جمهوری به استان توسط معاون اول در نظر گرفته شده است؛ اظهار داشت: این اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه کاره و مهم در اولویت خواهد بود و ان شاء الله در نشست شورای اداری استان که باحضور رئیس جمهور برگزار می شود، این موارد مصوب می شود.

احمدی لاشکی با بیان اینکه استان کرمان پهناور ترین استان کشور است، گفت: با توجه به اهمیت تکریم ارباب رجوع و در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی دو میز خدمت مردمی در شهر های کرمان و جیرفت ویژه آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی میز خدمت مردمی در حاشیه سفر هیئت دولت به استان کرمان در هنرستان نمونه دولتی مدرس کرمان افزود: اینجانب به عنوان نماینده تام‌ الاختیار وزیر آموزش و پرورش پاسخگوی سوالات مردمی خواهم بود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: سید مجتبی هاشمی مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش نیز به عنوان نماینده تام‌ الاختیار وزیر آموزش و پرورش در میز خدمت شهرستان جیرفت پاسخگویی سوالات مردمی در روز های ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه خواهد بود.

احمدی لاشکی بیان کرد: همزمان با سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده هیئت دولت و با هدف دیدار با مردم شهرستان های بم و جیرفت به کرمان می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha