پایان عملیات امداد و نجات در سیل کرمان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پایان عملیات امداد و نجات در سیلاب اخیر این استان و امداد رسانی به بیش از ۱۰ هزار نفر توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به پایان عملیات امداد و نجات هلال احمر در مناطق آسیب دیده از پدیده مانسون، گفت: ۱۰ هزار و ۱۴۰ نفر در ۱۹۱ شهر و روستا توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر توسط نیروهای امدادی اسکان اضطراری شدند، افزود: ۴۵۵ مورد تخلیه آب از منازل مسکونی و ۱۲۳ عملیات رهاسازی خودروهای گرفتار و جست و جو و نجات ۲۰ نفر مفقودی در سیل توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، با اشاره به حضور ۶۸۴ نیروی عملیاتی در امداد رسانی سیل اخیر استان، تصریح کرد: ۲۰۸۵ بسته غذایی(۷۲ساعته)، ۲۲۷۷ کیلوگرم نایلون، ۲۴۷۱ تخته پتو، ۹۵۲ تخته موکت، ۱۲۹۷ بطری آب معدنی، ۴۳۱ بسته نان، ۱۷۶ دستگاه چادر، ۲۵۵ کیلوگرم برنج و سایر اقلام امدادی و زیستی توسط جمعیت هلال‌ احمر در بین حادثه دیدگان از سیل در نقاط مختلف استان توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha