یکی از اهداف مهم اجرای «مهرواره رویش»، شناسایی و هدایت استعدادهای نهفته دانشجویان نو ورود است

نشست مشترک هیات اجرایی بیست و سومین مهرواره رویش و مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یکی از اهداف مهم برگزاری «مهرواره رویش» را شناسایی و هدایت استعدادهای نهفته و توانمندی های بالقوه دانشجویان نو ورود به دانشگاه عنوان کرد.  

«عباس سلطانی» گفت: یافتن استعدادهای بالقوه و توانمندی های نهفته دانشجویان نو ورود و هدایت این استعدادها علاوه بر داشتن مزایای فراوان برای هویت دانشگاه، باعث اثرگذاری مستقیم در آینده دانشجویان و توسعه ابعاد اجتماعی در آینده کشور است.

او افزود: در بیست و سومین مهرواره رویش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تلاش می شود تا با ارائه فرم های کارشناسی شده، استعدادها و نیز علاقمندی های دانشجویان شناسایی شود و با مشاوره های دقیق و هدایت این علاقه مندی ها، علاوه بر تربیت و پرورش استعدادهای درونی دانشجو، فرصتی برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان نیز فراهم می شود.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه اضافه کرد: پرورش فرهنگی و تربیتی دانشجویان نیز به اندازه پیشرفت علمی و تخصصی آنان مهم است و یک فرد دانش آموخته مزین به هنر و توانایی های فرهنگی، می تواند فضایی بهتر و مطلوب تر برای جامعه اسلامی ایجاد کند.

در این نشست با حضور دکتر «زهرا کشتکاران» مدیر امور آموزشی دانشگاه مقرر شد تا پرسشنامه های کارشناسی شده از سوی مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تنظیم و از سوی مدیریت امور آموزشی دانشگاه، در زمان نام نویسی دانشجویان نو ورود به آنان ارایه شود.

طرح رویش، از ابتکارات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز است و بر اساس آن، دانشجویان نو ورود به دانشگاه، از بدو حضور در دانشگاه، آموزش های ویژه تربیتی، فرهنگی و هنری را فرا می گیرند.
خبرنگار:جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha