مسابقات کشوری کونگ فو و هنرهای رزمی به میزبانی سیرجان پایان یافت

دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در مراسم اختتامیه رقابت های کشوری کونگ فو و هنرهای رزمی که به میزبانی شهرستان سیرجان در دو روز برگزار شد، گفت: ارتقای دانش داوران و مربیان در دستور کار ویژه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی صداقت در حاشیه اختتامیه این مسابقات که به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان به مدت دو روز برگزار شد، گفت : ارتقای دانش داوران و مربیان در دستور کار ویژه ما خواهد بود و برنامه‌ محوری در این فدراسیون در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه، افزود: مهم ترین مشکل در حوزه ورزش کونگ فو کمتر برگزار شدن مسابقات ملی و بین‌ المللی است که باید فعال شود، زیرا مسابقه جامعه هدف را فعال می‌ کند و قطعا به شکوفاتر شدن ورزشکاران و استعدادهای این رشته ورزشی بسیار کمک می کند و جایگاه ما را در جهان بیشتر ارتقا می‌ دهد.

دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور، عنوان کرد : باید حس مطالبه‌ گری در ورزش فعال‌ تر شود و برنامه‌ های ابلاغی در همه سطوح دنبال شود و توسعه کمی و کیفی در زیر ساخت ها و  برنامه ها وحتی در بعد ورزش قهرمانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است؛ بگفته علی اصغر داوری پاریزی مسئول کمیته اجرائی این مسابقات،  ۸۹ نفر در قالب ۲۱ تیم از ۱۹ استان کشور و در پنج رده وزنی ۵۸ - ۶۸- ۷۸- ۸۳-۸۸ در این رقابت ها شرکت کردند.

امیر حسین ارشادی از مازندران در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم ، میلاد رحیمی از استان گیلان در وزن منهای ۶۸ ، ارسلان جمال پور از استان اصفهان در وزن منهای ۷۸ ، سجاد قربانی ازکرمان در وزن منهای ۸۳ و سعید قربان زاده از استان اردبیل به مقام اول و قهرمانی رسیدند.

داوری گفت: در بخش تیمی هم استان های اصفهان ، گیلان و کرمان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و جام اخلاق هم به استان چهار محال و بختیاری داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha