تشکیل ستاد باران در شهرداری سیرجان

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان از آماده باش کامل نیروهای ستاد باران در مناطق شهرداری این شهرستان جهت مواجهه با بارش‌ های پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ تورج صادقی با بیان اینکه ستادی با عنوان باران متشکل از تجهیزات و نیروهای مناطق شهرداری با همکاری سازمان‌ های وابسته در سیرجان تشکیل شدهاست ، گفت: ستاد باران به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل برای مواجهه با سامانه بارشی جدید هستند.

وی در ادامه افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی این سامانه تا روزهای آتی ادامه‌ دار خواهد بود، که در این راستا شهرداری سیرجان با تجهیزات تمامی امکانات جهت مقابله با بارش باران تابستانی در آماده باش کامل بوده تا از بروز مشکل در سطح محدوده شهر جلوگیری کند.


معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ های لازم به‌ منظور فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز صورت پذیرفته است و در این راستا نیروهای شهرداری در مواقع بارش با حضور میدانی در سطح شهر به دنبال رفع سریع مشکلات ناشی از بارش‌ ها هستند، تا شهروندان در حین و بعد از بارندگی‌ ها با مشکلی روبرو نشوند.


صادقی خاطر نشان کرد: نیروهای ستاد باران شهرداری به صورت شبانه‌ روزی در حال خدمات‌ رسانی به شهروندان بوده و تمام تلاش مجموعه برای جلب رضایت مردم است؛ شهروندان در صورت برخورد با مشکل در خصوص بارندگی‌ های اخیر و پیش رو می‌ توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری سیرجان در تماس باشند، تا همکاران ما مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha