طرح مسکن مددجویان بهزیستی کرمان پس از ده سال وقفه مجددا کلید خورد

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان از آغاز مجدد عملیات اجرایی طرح مسکن مهر مددجویان بهزیستی پس از ده سال وقفه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی حاجی زاده طی بازدید از طرح مسکن مهر شهرستان کرمان با اشاره به وقفه ده ساله ای که در طرح سه جانبه "بیلو کاراه امید" مسکن مددجویان بهزیستی این شهرستان بوجود آمده است، بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح پس از ده سال توقف، مجددا از سر گرفته می شود.

وی با اشاره به تامین و تزریق نقدینگی این طرح توسط کمک‌ های سازمان ملی زمین و مسکن، استانداری کرمان و سازمان بهزیستی، افزود: پیمانکار طرح نیز نسبت به تجهیز دوباره کارگاه و آغاز عملیات اجرایی ملتزم شده و کارگاه نیز فعال شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به طرح های نیمه تمام تاکید کرد: آغاز به کار طرح بیلو کاراه خبر مسرت بخشی است که موجب شادمانی مددجویان بهزیستی شد.

حاجی زاده ابراز داشت: این طرح با ۱۹۲ واحد و پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد به دلیل نداشتن اعتبار کافی در عرصه نقدینگی و تامین نشدن سهم آورده از سوی متقاضیان متوقف شده بود، که با پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و دستور صریح وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های استانداری نقدینگی لازم برای تجهیز و آغاز به کار کارگاه احصاء شد.

وی تاکید کرد: آغاز به کار این طرح در حوزه مسکن، موجب خرسندی مددجویانی شد که تا کنون با پیگیری های مکرر نتوانسته بودند برای حل مشکل خود قدمی بردارند، لذا این طرح با مساعدت و پیگیری مدیران این طرح در مدت ۲۴ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به توصیه های معاونت مسکن و شهرسازی، خاطر نشان کرد: بر اساس توصیه معاون وزیر، اولویت واگذاری برای کسانی عنوان شده که نسبت به سهم آورده خود در اسرع وقت اقدام کنند و از مدیران بهزیستی درخواست کرد تا نسبت به ساماندهی و اولویت بندی متقاضیان در رتبه بندی در زمان تحویل واحدهای مسکونی اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha