ساخت 2 هزار واحد نهضت ملی مسکن از یک ماه آینده در کاشمر

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آغاز ساخت 2 هزار واحد نهضت ملی مسکن از یک ماه آینده در کاشمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ عباس یوسف‌زاده در بازدید استاندار خراسان رضوی از محل جانمایی شده برای اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن در کاشمر افزود: با توجه به وجود 32 هکتار زمین در ضلع شمال شرقی شهر و مستعد بودن آن برای ساخت مسکن، این مجموعه برای احداث واحدهای طرح ملی نهضت مسکن موردبررسی قرار گرفت.


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی بابیان اینکه ١۴ هکتار از این زمین ١۵ سال قبل طرح هلال‌احمر شده اما تاکنون اقدامی برای ساخت آن انجام‌نشده است، ابراز داشت: برابر قانون باید زمین موردنظر بازپس‌گیری شود که اقدامات قانونی آن در دست اقدام است.


وی با اشاره به اینکه ١۵ هکتار از این اراضی در کمیسیون ماده ۵ استان به کاربری مسکونی تغییر پیداکرده است، ابراز کرد: در این مجموعه برآورد ساخت ٣ هزار مسکن شده است اما با توجه به تعداد ثبت‌نام کنندگان در حال حاضر در کمیسیون ساخت 2هزار واحد مصوب شده است که در صورت استقبال مردم افزایش می‌یابد.


یوسف‌زاده با اعلام اینکه از یک ماه آینده عملیات اجرایی مسکن در این شهرستان آغاز می‌شود، بیان کرد: در این مجموعه ٧هکتار فضای سبز در نظر گرفته‌شده است که در قسمت شمالی زمین که چاه موتور آب غیر شرب شهرداری واقع‌شده احداث می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha