سامانه ۱۳۷ عامل تحقق رویکرد شهروند محوری در مدیریت شهری است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با حضور در مرکز مدیریت شهری(سامانه ۱۳۷) شهرداری سیرجان، شهروند محوری را مهمترین رویکرد مدیریت شهری برشمرد و از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به عنوان عامل مهم در به ثمر نشستن این رویکرد یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان، روند ارائه این خدمات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه شهردار سیرجان طی حضور بر مسند شهرداری سیرجان رضایت نسبی شهروندان را بدست آورده است و آنچه که پیداست، اولویت کاری خود را زیرساخت‌ ها قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فعالیت و اقدامات خوب و شایسته‌ ای از سوی شهرداری انجام شده است، یادآور شد: حوزه کاری سامانه ۱۳۷ با توجه به ضرورت امانتداری و رسیدگی به امور شهروندان، بسیار مهم است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با تاکید بر تحقق مدیریت واحد شهری در سیرجان، تصریح کرد: یکی از اشکالاتی که در شهرستان سیرجان وجود دارد عدم تصمیم گیری از یک نقطه واحد است، چرا که اگر قرار باشد که هر اداره بر اساس برنامه خود، کارهای شهری را به پیش ببرد قطعاً شهر و شهروندان با مشکلات و معضلات فراوانی روبرو خواهند شد.

علی یعقوبی پور خاطر نشان کرد:یکی از مصادیقی که از عدم مدیریت واحد شهری نشات می گیرد، آسفالت نمودن چندین باره خیابان های شهر است که دستگاه های اجرایی همچون اداره آب، برق، گاز و مخابرات برای عبور و یا بازسازی شبکه خود مجبور به تخریب آسفالتی می شوند که چند ماه پیش توسط شهرداری بهسازی و بازسازی شده است.

وی یادآور شد: مسلماً این تخریب و بازسازی موجب بروز ناهمواری هایی در سطح معابر می گردد و در مجموع علیرغم صرف هزینه باعث نارضایتی شهروندان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha