منتظر اقدام فوری نمایندگان برای اصلاح قانون انتخابات هستیم

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در آئین تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان، گفت: در انتظار اقدام مهم و فوری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قانون انتخابات هستیم و با تصویب آن، صلاحیت افراد را در چارچوب این قانون بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از استان کرمان؛ محمد حسن صادقی‌ مقدم در این آئین، با بیان اینکه امام عظیم الشان ما و مقام معظم رهبری بهترین تعابیر را در خصوص شورای نگهبان فرموده اند، گفت: شورای نگهبان با کمترین توقع و با وجود شبکه بزرگ نظارتی حدود ٣٠٠ هزار نفر از جنس مردم، مدافعان حریم مردم سالاری دینی است.

وی در ادامه، افزود: این شبکه بزرگ، مدافعان حقیقی نظارت بر انتخابات و حریم مردم سالاری دینی است.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: ٢۵٠ هزار نفر از این شبکه گسترده شورای نگهبان در هر انتخابات حضور پیدا می کنند و این شبکه برای حفظ نظام و اعتقاد خود گرد پرچم جمهوری اسلامی جمع شده اند نه برای مسایل مادی.

صادقی مقدم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال ٧١ فرمودند شورای نگهبان تشکیلات درست کند، تصریح کرد: ٢۵٠ هزار نفر در ۶٠ هزار نقطه از آرای مردم و حق ناس پاسداری می کنند و ما در ۴۶٠ شهر و شهرستان نیروهای مردمی داریم.

وی، یادآور شد: مردم تا پای جان به پای نظام ایستاده اند لذا ما مدیون خون ایثارگران و شهدا هستیم و با اصلاح قانون انتخابات، مقدمات انتخابات ١۴٠٢ مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

 معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان جمهوری اسلامی، تصریح کرد: باید با آمادگی مدیران و شبکه بزرگ نظارت بتوانیم برای این رویداد آماده شویم تا مردم برگ زرین دیگری به افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیفزایند.

صادقی مقدم، عنوان کرد: برای حفظ جمهوری اسلامی در اوج تعامل با دستگاه ها باید تلاش کنیم و از کارشناسان خوب در دفتر کرمان استفاده شود که برای انتخابات ١۴٠٢ آماده شویم و امیدوارم با استقلال رای کار انتخابات را پیش روند.  

وی با برشمردن ویژگی های اخلاقی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: استان کرمان به درستی پایتخت مقاومت نام گذاری شده و حاج قاسم امروز محبوب همگان است و بخشی از محبوبیت جمهوری اسلامی در منطقه ناشی از تلاش های این شهید است.

این عضو شورای نگهبان در خاتمه سخنانش، با قدردانی از رضا رضایی به عنوان رئیس پیشین دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان به منصور ذوالعلی به عنوان رئیس جدید این دفتر تبریک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha