برگزاری کارگاه آموزش نمایشنامه و فیلمنامه نویسی شهرستان رباط کریم در نمایشگاه قرآن

کارگاه آموزش نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی چله مهدویت با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم، همتی مسئول انجمن هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در محل مصلی بزرگ تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران، کارگاه آموزش نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی چله مهدویت با حضور عسگری رئیس و جمعی از کارکنان این اداره و هنرمندان شهرستان رباط کریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، پنجم اردیبهشت ماه جاری در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد.

عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم و دبیر اجرایی نخستین عهدواره چله مهدویت در بخش نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی کوتاه با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع) گفت: چله مهدویت فرهنگ سازی و ریل گذاری فرهنگی بمنظور ترویج مهدویت و زمینه‌سازی برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی‌موعود (عج) است که خوشبختانه آثار ارزشمند و فاخری مطابق موضوعات جشنواره دریافت نموده ایم  .

عسگری افزود: این دومین کارگاهی است که به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با موضوع چله مهدویت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و هنرمندان برگزار می شود.

گفتنی است؛ این رویداد مهم تا آخر ماه مبارک رمضان تمدید شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی ahdvare40.ir در حوزه مهدویت به دبیرخانه ارسال نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha