کد خبر: 179012
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۱۳
کشف بیش از 5 تن روغن قاچاق  کاشمر

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از شناسایی و کشف بیش از 5 تن روغن قاچاق توسط یگان ضابطین سپاه و بازرسین قرارگاه شهید امانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالاهای اساسی بخش کشاورزی و مایحتاج عمومی مردم به ویژه در روزهای ابتدای سال و ماه مبارک رمضان،اجرای گشت های مشترک و نظارت بازرسی های میدانی بر بازار توسط بازرسین قرارگاه شهید امانی شهرستان افزایش یافت. 


وی با بیان اینکه بازرسین قرارگاه امنیت غذایی کاشمر کاملا آموزش دیده و مسلط به قوانین و مقررات نظام صنفی و دارای کارت شناسایی هستند که کنترل بازار از تولید تا مصرف و کف بازار را با جدیت دنبال می کنند، اظهار داشت : شناسایی و مبارزه با کالاهای اساسی احتکار شده بخش کشاورزی ، مبارزه با قاچاق و یا عرضه خارج از شبکه کالا،گرانفروشی و یا کم فروشی و و مکلف ساختن فروشندگان به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله وظایف بازرسین قرارگاه امنیت غذایی شهرستان است. 


مدیر جهاد کشاورزی کاشمر یادآور شد: همزمان با گشت های هدفمند و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان در شب های ماه مبارک رمضان 2 خودرو نیسان حامل 5 تن روغن 5 کیلویی قاچاق در ابتدای ورودی شهر کاشمر با همکاری عوامل ناجا و بازرسین قرارگاه شهید امانی کشف و ضبط شد.


وی ادامه داد:خودروهای مذکور فاقد بارنامه و به مقصد یکی از شهرستان های همجوار در حال تردد بودند که پس از شناسایی و کشف و دستگیری متخلفان ، اقلام مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز کاشمر شد .


شجعی خاطرنشان کرد:  هموطنان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی مراتب را بصورت شبانه روزی به شماره های 114 و 124 اطلاع رسانی کنند و  مجموعه قرارگاه شهید امانی رادر امر کنترل بازار و کالاهای اساسی بخش کشاورزی یاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha