دو مربی جودوکار سیرجانی به اردوی تیم ملی جودو راه یافتند

بنا به درخواست سرمربی تیم ملی جودوی بانوان، فریبا دریایی جودوکار سیرجانی به عنوان مربی مدعو به اردوی تیم ملی بزرگسالان می پیوندد. همچنین عباس محمودآبادی مربی جودوکار سیرجانی موفق شد با کسب مقام سوم مسابقات انتخابی مربیان تیم ملی بزرگسالان به اردوی این تیم دعوت شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ طبق نامه‌ ارسال شده از سوی دبیر کل فدراسیون جودو، با درخواست سر مربی تیم ملی بزرگسالان و تایید نایب رئیس بانوان فدراسیون، مقرر شد، بانو فریبا دریایی جودوکار سیرجانی به نمایندگی از استان کرمان و حدیث قیاسی(بانوی جودوکار کرمانشاهی) به عنوان مربی به اردوی تیم ملی، ملحق شوند.

اردوی تیم ملی جودوی بزرگسالان در بخش بانوان از ۲۳ فروردین ماه لغایت ۳۱ فروردین ماه که امروز می باشد، در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و این اردو در بخش بانوان امروز به پایان می یابد.

همچنین در بخش آقایان؛ طبق مسابقات انتخابی تیم ملی جودوی بزرگسالان با حضور مربیان رده‌ های مختلف سنی تیم‌ های ملی جودو که در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با حضور آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون و محمد صابر گرایلی نایب رئیس فدراسیون جودو در استادیوم آزادی تهران برگزار شد، در پایان این رقابت ها عباس محمودآبادی به عنوان تنها نماینده استان کرمان موفق شد، با کسب عنوان سوم در وزن ۷۳- کیلوگرم، جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

نماینده دیگر استان کرمان در مسابقات انتخابی آقایان، محمدرضا غفاری مربی کرمانی تیم ملی جودو نوجوانان به عنوان مربی ناظر در این مسابقات بود.

لازم به ذکر است تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان از ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دعوت فدراسیون جودو عراق جهت شرکت در مسابقات دوستانه عازم بغداد می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha