به مناسبت ماه مبارک رمضان دو هزار بسته معیشتی در طرح هلال رحمت بین نیازمندان و بیماران خاص و صعب العلاج توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، علی فاضلی فرد در مراسم آغاز توزیع دو هزار بسته غذایی در قالب طرح هلال رحمت، اظهار داشت: امروزه یکی از کارکردهای نظام که دشمن نیز ترس زیادی از آن دارد، کارکردهای اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه اولین گروه هایی که در حوادث حضور پیدا می کنند گروه‌های مردمی است، افزود: خوشبختانه از ابتدای پیروزی انقلاب جمعیت هلال احمر کارکردهای اجتماعی در جای جای مملکت را احیا و مردم را به میدان آورده است.

فرماندار شهرستان بیرجند ادامه داد: هلال احمر یک جمعیت خدمت گزار و نهادی است که دائما به مردم خدمت می کند اما ماه مبارک رمضان، فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است.

احمد بخشی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: جمعیت هلال احمر همه ساله بنابر طرح های بشردوستانه با فراخوان خیرین نسبت به تهیه و توزیع اقلام و بسته های معیشتی اقدام می کند.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی هلال رحمت در استان خراسان جنوبی، افزود: در راستای اجرای این طرح تا کنون توانستیم با کمک خیرین تعداد دو هزار بسته معیشتی را تامین کنیم.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  ارزش ریالی هر بسته را پنج میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته ها شامل برنج، حبوبات، کنسرو جات، قند و شکر است.

وی با اشاره به اینکه خانه های هلال با شناسایی افراد نیازمند و ایتام در روستاها و مناطق کم برخوردار اقدام به توزیع بسته ها می‌کنند، بیان داشت: خیرین نیک اندیش جهت کمک های بیشتر برای تهیه بسته های معیشتی در ماه مبارک رمضان می توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان مراجعه و یا با  کد دستوری #112 * نسبت به کمک های مردمی اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha