دستگیری سارقان کابل های مخابرات و اماکن خصوصی در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری سارقان کابل های مخابرات و ساختمان های مسکونی در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد کابل های مخابرات از نقاط کور و کم تردد شهرستان کاشمر ، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.  

وی افزود: تیم های مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی ، ردپای ۲ متهم  سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به دستگیری ۲ متهم گفت : سارقان در بازجوئی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت اعتراف که ۵ فقره از سرقتها مربوط به کابل های مخابرات و ۵فقره دیگر به ساختمانهای مسکونی است که با تشکیل پرونده تجویل مقام قضائی شدند. 

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد : مقابله با سارقان و نامن کردن فضای جامعه برای آنان در دستور کار ویژه پلیس بوده و شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت موارد مشکوک را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha