تماشای فصل دوم "مامور انتقال" از شبکه پنج

اولین قسمت از فصل دوم سریال اپیزودیک " مامور انتقال " به کارگردانی اریک ولت (Eric Valette) شنبه 23 بهمن ماه ساعت 23 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، سریال مامور انتقال با نام لاتین   Transporterتولید سال 2014 کانادا در ژانر حادثه ای – جنایی است و هنرمندانی همچون
کریس وانس، فرانکوز برلیند، چارلی هانبر و... در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.
فصل دوم "مامور انتقال" در  7قسمت 45 دقیقه ای تهیه و تولید شده است و داستان آن روایت ماموریت های کاری شخصی به نام  " فرانک" است که در هر اپیزود باید ماموریت مهمی را انجام دهد.
 مخاطبان در این فصل خواهند دید: "تی ان" در شیکاگو بالای یک رستوران کار می کند ولی به کار تهیه سلاح های کشتار شیمیایی مشغول است و "پم "مامور "اف بی آی" از فرانک مارتین می خواهد که خودش را به جای فرد تروریستی به نام "بلیک" که به دنبال خرید این سلاح است جا بزند و وارد تشکلیلات" تی ان" شود . فرانک با کمک دوستانش و جعل پاسپورت از فرودگاه به جای" بلیک" با فردی که "تی ان" به دنبال" بلیک "فرستاده همراه  می شود ولی وقتی متوجه می شود که ...
سریال تامینی " مامور انتقال " از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما تماشایی و تکرار آن ساعت 11 و 19 خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha