اختصاص 44 تخت بستری جدید کودکان مبتلا به کرونا در بیمارستان اکبر

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب به کودکان مبتلا به کرونا، 44 تخت بستری در قالب دو بخش به مجموع تخت های بستری این دسته از بیماران در بیمارستان کودکان اکبر افزوده شده است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر ایوب توکلیان، با اشاره به اینکه میزان ابتلا کودکان به کرونا در موج ششم کرونا نسبت به موج های قبلی افزایش یافته است و به همین منظور باید برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای خدمات رسانی به این دسته از بیماران صورت گیرد خاطر نشان کرد: در همین راستا بخش مسمومین بیمارستان اکبر به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شد و دو بخش غیر فعال بیمارستان با تمهیداتی در حوزه تامین نیروی انسانی به مجموع تخت های بستری کرونا اضافه شده است.

وی تصریح کرد: تمام ظرفیت های پی آی سی یو در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه شناسایی شده است تا به موقع برای بیماران مورد استفاده قرار گیرد.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در بیمارستان ولایت نیز 10 تخت برای کودکان بیمار کرونایی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: خدمت رسانی به کودکان بیمار به ترتیب در بیمارستان اکبر، امام رضا(ع) و ولایت انجام می شود.

دکتر توکلیان بیان کرد: توزیع بیماران کووید 19 نیز با هماهنگی اورزانس 115 بین مراکز درمانی از دیگر اولویت های کمیته درمان است تا خدمت رسانی به بیماران به موقع و به خوبی انجام گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha