کد خبر: کیم-جونگ-اون-تمام-شایعات-را-با-ظهور-خود
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴
کیم جونگ اون تمام شایعات را با ظهور خود رد کرد!
به گزارش گروه بین الملل طبنا(خبرگزاری سلامت) به نقل از Yahoo، پس از هفته ها گمانه زنی‌های زیاد درباره سلامتی کیم جونگ اون، خبرگزاری دولتی KCNA روز شنبه گفت رهبر کره شمالی در تکمیل کارخانه کود در شمال پیونگ یانگ شرکت کرد، این اولین گزارش از ظهور او از 11 آوریل است. البته رویترز نتوانست گزارش KCNA را به طور مستقل بررسی کند.

کیم جونگ اون: من همچنان زنده‌ام!

کیم جونگ اون: من همچنان زنده‌ام! KCNA گفت کیم جونگ اون روز جمعه در این مراسم نوارهایی را برید و افراد شركت كننده در این مراسم به طرز با شکوهی  مقام معظم رهبری که فرماندهی راهپیمایی عمومی همه مردم را برای تحقق آرمان بزرگ سعادت انجام می دهد را تشویق کردند.

نادرستی شایعات یا اخبار کره شمالی، مسئله این است...

در مراسم بریدن روبان و همچنین گشت و گذار در مناطق سرسبز، کیم در عکس‌هایی دیده می شد که در حال لبخند زدن و صحبت با دستیاران بودند. صحت عکس‌ها، که در وب سایت روزنامه رسمی Rodong Sinmun منتشر شده، قابل تأیید نیست. رئیس جمهور آمریكا، دونالد ترامپ، در مورد گزارش KCNA گفت که ترجیح می‌دهد که در این‌باره نظری ندهد. او به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: ما در زمان مناسب حرفی برای گفتن خواهیم داشت.
گمانه زنی ها درباره سلامتی کیم پس از آنکه جشن های سالگرد تولد کیم ایل سونگ، بنیانگذار ایالتی را در 15 آوریل از دست داد، بسیار زیاد شده است.  این روز یک تعطیلی بزرگ در کره شمالی است و کیم به عنوان رهبر معمولاً در مقبره ای که پدربزرگش در آن قرار دارد، دیده می‌شود.

در پایان: کره شمالی مرموزتر از انتظار دیگران است!

او آخرین بار در یازدهم آوریل با حضور در جلسه‌ای از دفتر سیاسی حزب حاکم کارگران، در عموم ظاهر شد.
به دنبال غیبت وی در سالگرد، یک خبرنامه کره جنوبی که متخصص کره شمالی است، گزارش داد که کیم پس از طی یک عمل قلبی و عروقی در حال بهبودی است. گزارش های دیگر تأیید نشده‌ای نیز درباره وضعیت و محل زندگی او ایجاد شد. مقامات کره جنوبی و ایالات متحده با این وجود نسبت به این گزارش تردید داشتند.
ظهور وی نشان داد كه اطلاعات معتبر در مورد حال و محل سكونت یك رهبر كره شمالی نمی‌توان به راحتی اطلاعات به‌دست آورد و شایعات درباره وی لازم است كه با شک و تردید قابل توجهی مورد بررسی قرار گیرد.
مترجم : معین حبیبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha