کد خبر: پرداخت-۳۶۰-میلیون-تومان-کمک-هزینه-جهیز
۹ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶
پرداخت ۳۶۰ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،امیرحسین شیخ استرکی با تاکید بر اینکه تسهیل ازدواج نوعروسان و فرزندان پسر مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های مهم و اولویت‌های این اداره است، گفت: کمک به این امر خجسته علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، گامی در جهت ریشه‌کنی فقر و خودکفایی جامعه تحت حمایت است.

وی میزان کمک این نهاد درزمینهٔ ازدواج نیازمندان را در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۳۶۰ میليون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ در قالب ۵۱ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان پسر در شرف ازدواج مددجویان کاشانی پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد اداره کاشان بابیان اینکه منابع لازم برای پرداخت این کمک‌هزینه از محل اعتبارات دولتی و همچنین کمک‌های مردم شریف کاشان تأمین‌شده است، گفت: ۲۶۰ میلیون تومان از این مبلغ از محل بودجه دولتی و ۱۰۰ میلیون تومان نیز با کمک خیران و نیکوکاران تامین شده است.

شیخ استرکی همچنین یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ نوعروس تحت پوشش این اداره، پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند.

وی در پایان تاکید کرد: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالاها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان و حفظ عزت و آبروی نوعروسان تحت حمایت به مشارکت بیشتر مردم خیر و فداکار کاشان نیازمندیم و این عزیزان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از کد دستوری #۰۳۱۸۸۸۷۷ برای پرداخت کمک های نقدی و غیر حضوری خود استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha