کد خبر: هیچگونه-نگرانی-درباره-تأمین-میوه-شب-عی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با بیان اینکه اقدامات لازم برای حل مشکلات کالاهای اساسی انجام شده است اظهار داشت: وضعیت مشکل روغن با درایت مدیران و مسئولان برطرف و ساماندهی شد که از خدمات آنان قدردانی می‌شود.

وی، همکاری سازمان تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان اقتصادی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با کارشناسان تعزیرات حکومتی حائز اهمیت است چراکه رسیدگی به پرونده‌ها تخلف در زمان کوتاه بسیار اثربخش است.

استاندار بوشهر با اشاره به تعامل بسیار مطلوب صمت، بازرسی و تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک نظارتی بیان کرد: هدف این گشت‌ها برخورد قاطع با متخلفان و فعالیت آنان در خور تحسین است.

گراوند با بیان اینکه "کسانیکه خارج از ضوابط و قانون سبب نگرانی مردم می‌شوند مورد برخورد قاطع گشت‌های بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند" افزود: برای کالای اساسی ایام عید باید از هم اکنون برنامه‌ریزی شود تا مشکلی ایجاد نشود.

وی، پیگیری برای تامین میوه شب عید مردم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای تأمین میوه شب عید استان بوشهر سازمان صمت با استفاده از مباشران تاکنون اقدامات خوبی انجام گرفته و نگرانی وجود ندارد.

استاندار بوشهر یکی از محصول مهم استان بوشهر را تولید میگوی پرورشی دانست و افزود: میگوی تولیدی و پرورشی استان بوشهر بیشتر صادر می‌شود که انتظار است فرهنگ مصرف داخلی این آبزی استان فراهم شود.

گراوند به مشکل سیمان در استان پرداخت و تصریح کرد: در این راستا تمهیدات لازم برای تامین سیمان مورد مردم و پروژه‌های عمرانی با نظارت سازمان صمت اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بندر بوشهر ظرفیت پهلوگیری کشتی‌های ۳۰ هزار تنی دارد گفت: این بندر از لحاظ زیرساختی شرایط بسیار خوبی برای تردد  کشتی‎‌های تجاری و باری با ظرفیت ۳۰ هزار تن دارد که باید برای رونق  استان بوشهر از ظرفیت ایجاد شده به نحو مطلوبی استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha