کد خبر: موفقیت-استان-خراسان-رضوی-در-مدیریت-و-کن
۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا دکتر سید محمد حسین بحرینی با اشاره به سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و اعلام رضایت از عملکرد استان خراسان رضوی در کنترل و مهار کرونا خاطر نشان کرد: این موفقیت تنها متعلق به یک شخص و ارگان خاص نیست بلکه تمامی مسئولان اعم از استاندار، نماینده ولی فقیه، تولیت آستان قدس رضوی، شهردار، مجموعه استانداری، سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی در این موفقیت سهیم هستند.

وی با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز تمامی عوامل خرد و کلان در این موفقیت نقش داشتند و شاید بتوان گفت مجموعه ای بیش از ده هزار نفر در این امر مشارکت داشتند تصریح کرد: در این موفقیت تمامی معاونین، مدیران، پزشکان، اعضای هیات علمی، پرستاران، روسا و مدیران بیمارستان ها و دانشکده ها،تمامی پرسنل بیمارستان ها، کادرهای اداری در مهار و کنترل بیماری کووید-۱۹ بدون منت و در کمال تواضع همکاری موثر داشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: این دو نهاد در مدت زمان بحران کرونا ضمن همکاری و مشارکت در تمامی عرصه ها، در ارائه خدمات رسانی به مردم به ویژه محرومان نیز نقش آفرین بودند.

دکتر بحرینی اجرای طرح همدلی و کمک به افراد کم برخوردار در قالب توزیع بسته های غذایی و همچنین تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ هزار غذای گرم در میان محرومان تنها بخشی از اقداماتی است که انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه خدا را شاکریم که توانستیم در این آزمون تا کنون موفق عمل کنیم تاکید کرد: به طور قطع این تلاش ها و زحمات همچنان ادامه دارد تا بتوانیم در کنار یکدیگر و با مشارکت و همکاری همگانی به همان شکلی که تا کنون بوده است این ویروس را به طور کامل شکست دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha