کد خبر: مهندس-یوسف-قیامیتوین-شهردارلاهیجا
۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۰۴
مهندس «یوسف قیامتیون» شهردارلاهیجان شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداران زیادی برمسند شهرداری لاهجان تکیه زدند، اما اکثر این عزیزان لاهیجانی نبودند. علی پور قاسمی، حسن حمیدی و علیرضا گنجه ای تنها شهرداران لاهیجانی در41 سال گذشته این شهر بودند.

چرا نباید شهر لاهیجان از شهرداران بومی بهره ببرد؟ مدیران توانایی در شهرهستند که فرزندان برومند این شهرند و اشراف کامل به مختصات شهر دارند و می توانند گره از مشکلات شهری لاهیجان بردارند.

 آخرین بار هفت سال پیش مهندس علیرضا گنجه ای به عنوان یک لاهیجانی شهردار این شهر شد!

حالا با مدیریت و سیاست خوب اعضای شورای شهر و مردم فهیم لاهیجان، کسی به عنوان شهردار انتخاب شد که سال ها در شهرداری این شهر مسئولیت های مختلفی(مدیریت حراست، معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیریت امور سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان ) داشته و از دوران جوانی با ساختار شهری آشنا و کلا به همه قوانین ریز و درشت شهرداری، اشراف دارد.

از طرفی او به واسطه اینکه از خانواده های قدیمی ، خوش نام  و معتمد شهر لاهیجان محسوب می شود، می تواند باعث اتفاقات خوبی برای لاهیجان باشد.

مهندس یوسف قیامتیون با حمایت شورای شهر لاهیجان می تواند دستاوردهای قابل توجه ای درعرصه های مختلف لاهیجان داشته باشد.

بدون شک در این راه همه کارشناسان، متخصصین، شهروندان دلسوز و ... می توانند، یاری رسان شهردار لاهیجان باشند تا مشکلات و نابسامانی های این شهر زیبای خطه شمال، یکی پس از دیگر مرتفع گردد.

شایان ذکر است اعضای شورای شهر لاهیجان پس از بررسی گزینه های مختلف تصدی شهرداری، در نهایت با ۷ رای قاطع یوسف قیامتیون را به عنوان شهردار لاهیجان انتخاب کردند. قابل ذکر است، قیامتیون پس از استعفای مسعود کاظمی سرپرستی شهرداری را برعهده داشته است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha