کد خبر: مشاوره-تلفنی-به-بیش-از-23-هزار-تماس-در-خصو
۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، لیلا شریفی در تشریح فعالیت های مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پرستاری دانشگاه هرمزگان اظهارکرد: تقریبا همه بیمارستان های استان درگیر موضوع کرونا شدند و تاکنون 325 تخت از تخت های فعال برای بستری مبتلایان به این بیماری اختصاص یافته است.

 وی افزود: برای جبران کمبود نیروی کادر پرستاری نیز 112 نفر جذب شدند که از این تعداد 48 نفر آنان افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی بودند که بدون سیر مراحل اداری جذب شدند. همچنین  طی فراخوانی 22 نفر از دانشجویان رشته پرستاری و کمک پرستاری داوطلب جهت راه اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کووید19 و مرکز پاسخگویی سامانه 190 مرکز استان بکارگیری شدند.

شریفی راه اندازی نقاهتگاه جهت قرنطینه بیماران مبتلا به کووید 19و بستری مراقبت از 167 بیمار تاکنون و راه اندازی اقامتگاه مجزا جهت قرنطینه کارکنان مبتلا به این بیماری در بندرعباس را از اقدامات مدیریت پرستاری دانست و گفت: راه اندازی سامانه آموزش پس از ترخیص جهت بیماران کووید 19 در دست اقدام داریم.

مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پرستاری دانشگاه هرمزگان خاطرنشان کرد: آموزش های بیمارستانی جهت پرسنل از طریق ویدیو کنفرانس، تهیه پمفلت، تهیه فایل های صوتی و تصویری با موضوعات مرتبط با بیماری کووید 19 به صورت مستمر انجام می شود و آموزش های همگانی نیز از طریق صدا و سیمای مرکز استان، نشریات، فضای مجازی و پیگیریهای تلفنی صورت می پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha