کد خبر: مانور-لحظه-صفر-سیلاب-در-منطقه-روستای-خی
۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
مانور لحظه صفر سیلاب در منطقه روستای خیر آباد شهرستان مشهد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی؛ غلامرضا صیادی با عنوان این خبر گفت: این مانور که حسب دستور مدیر عامل استان بوده، پس از بررسی های لازم با کارشناسان مربوطه حوزه ی امداد و نجات و به دلیل مسیل بودن روستای خیر آباد در محدوده قاسم آباد که باعث نفوذ سیل به منازل روستایی می شود برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد:در شب گذشته پس از حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات با دادن مختصات نقطه جغرافیایی، تعداد خانوارهای آسیب دیده و اقلام مورد نیاز در محدود مورد نظر به عوامل به نیروهای امدادی شعبه مشهد و همچنین نیروهای امدادی پایگاه پشتیبانی امداد نجات استان اطلاع رسانی شد.

صیادی تصریح کرد:طی اعلام به نیروهای امدادی، از پایگاه امداد نجات استان ۲ تیم عملیاتی به ظرفیت هر تیم ۵ نفر و تیم آنست همچنین ۱ تیم ارزیاب، ۲ تیم عملیاتی و ۲تیم پشتیبان به ظرفیت ۱۸ نفر از شعبه مشهد به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد:تیم های عملیاتی بموقع و سریع و با تجهیزات لازم و کامل در نقطه ی مورد نظر حضور پیداکرده و  پس از آن در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جلسه تجزیه و تحلیل تشکیل شده و در ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد خاتمه یافت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha