لجستیک هلال احمر زنجان مشکل جدی دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان وی با بیان اینکه در بعد لجستیک جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشکلات جدی روبرو شده است، گفت: تاکنون در سطح استان ۱۰ پایگاه امدادی  ایجاد شده است که نیاز به احداث چندین پایگاه جدید در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، آیت اله علی خاتمی صبح روز چهارشنبه(۸ فرودین ماه) با حضور در مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ نقطه جغرافیایی قرار گرفته است، اظهار کرد: چند استان شمالغرب کشور برای رسیدن به مرکز از مسیر استان زنجان  عبور میکنند که در نتیجه دارای حساسیت بالاتری در ایجاد پایگاه های امدادی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه برخی از این پایگاه های امدادی در دوران های گذشته در سطح جاده های استان ایجاد شده است، افزود: استان زنجان یک نوع شاهراه است و ارائه خدمت در این استان فقط برای مردم استان نیست بلکه برای تمام هموطنان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در جمعیت هلال احمر سطح کشور گفت: خدمات هلال احمر در سطح  استانی و فرا ملی  در خدمت مردم در این چتر کره زمین و جمهوری اسلامی که زندگی می‌کنند قدم  های خوبی برداشته شده است.

آیت اله خاتمی تصریح کرد: در استان زنجان نیز امدادگران و نجاتگران هلال احمر بصورت شبانه روزی  در مسیرها و پایگاه های امدادی حضور فعال دارند که آثار و خدمات هلال احمر در  استان زنجان چشمگیر است.

وی با بیان اینکه در بعد لجستیک جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشکلات جدی روبرو شده است، اظهار کرد: تاکنون در سطح استان ۱۰ پایگاه امدادی  ایجاد شده است که نیاز به احداث چندین پایگاه جدید در استان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: طبق توافقات صورت گرفته با مدیریت برنامه و بودجه استان یک پایگاه امدادی ایجاد و تجهیزات از سوی جمعیت هلال احمر مرکز تامین شود.

آیت اله خاتمی با اشاره به اینکه امیدواریم در سال جاری احداث ۳ پایگاه امدادی استان به نتیجه برسد و مورد استفاده قرار گیرد، افزود: درخواست داریم که مرکز جمعیت هلال احمر نیز در راستای تجهیز این احداث این پایگاه ها برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

وی در پایان گفت: آرزوی سالی پر خیر و برکت با حضور مردم و مشارکت مردم برای اجرایی کردن شعار سال و توفیق روز افزون برای تمامی نجاتگران و امدادگران و دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز دارم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha