کد خبر: طول-بزرگراه-اردبیل-سرچم-به-۵۵-کیلومتر
۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
طول بزرگراه اردبیل - سرچم به ۵۵ کیلومتر افزایش می یابد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در جریان بازدید از محور اردبیل – سرچم که با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی خود و مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام گرفت اظهار کرد: از ابتدای امسال عملیات اجرایی چهارخطه اردبیل – سرچم با تلاش و مدیریت راه و شهرسازی استان اردبیل در حال انجام است که جای دارد از همت پیمانکاران مجرب و فعال استان در مسیر ارتقای این پروژه به چهارخطه قدردانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از این مسیر داشتیم با تلاش پیمانکاران کلیه قطعات فعال بوده و در کنار بهره‌برداری از ۲۱ کیلومتر این مسیر امسال با تلاش سه پیمانکار فعال در این محور شاهد تکمیل و بهره‌برداری از ۳۵ کیلومتر بزرگراه خواهیم بود.

استاندار اردبیل افزود: قطعه اول این پروژه به طول ۹۰ کیلومتر از سمت اردبیل به سرچم در حال اجراست و با انتخاب پیمانکار قطعه دوم نیز از سمت سرچم به اردبیل  به طول ۴۳ کیلومتر آغاز شده و امیدواریم در دو سال آینده شاهد افتتاح این مسیر اصلی ترددی همشهریان به مرکز کشور باشیم.

بهنامجو به توانمندی پیمانکاران این محور اشاره و ادامه داد: پیمانکاران محور اردبیل – سرچم بر اساس یک برنامه زمان بندی عملیات اجرایی را به پیش برند و امسال نیز شاهد تبدیل بخشی از این محور به بزرگراه باشیم تا یک تحول جدی را در اقتصاد منطقه و بهبود تردد هموطنان و گردشگران از این مسیر ناظر باشیم.

استاندار اردبیل در پایان گفت: سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مسیر تزریق شد و امسال نیز ۴۰ میلیارد تومان تامین منابع مالی شده تا با تلاش پیمانکاران شاهد بهره‌برداری از قطعات مختلف این مسیر باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha