کد خبر: دبیر-شورای-آموزش-پزشکی-و-تخصصی-منصوب-شد
۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مصطفی قانعی

استاد محترم دانشگاه و فوق تخصص بیماری­های ریه

یکی از مهمترین دستاوردهای نظام آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران توسعه کمی و کیفی رشته­های تخصصی بالینی بوده و در این رهگذر پیشرفت­های شایانی حاصل گردیده است، به نحوی که در زمینه تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز در رشته­های بالینی پزشکی نه تنها کشور به مرحله خودکفایی رسیده، بلکه در سطوح بین­المللی و فرامرزی نیز با کسب موفقیت­های چشمگیر، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

در این راستا دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی نقش عمده­ای در برنامه­ریزی و نظارت بر ایجاد و توسعه رشته­های مذکور داشته و دارای جایگاه ممتازی در حوزه آموزش علوم پزشکی می­باشد.

با عنایت به موارد یاد شده و نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرائی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می­شوید تا با استفاده از نظریات کلیه صاحبنظران و افراد ذیصلاح موجبات ارتقای بیش از پیش این حوزه را فراهم آورید. از آنجائی که براساس ابلاغ شماره 1437/100 مورخ 30/1/1398 نظارت و پیگیری امور دبیرخانه شورای یاد شده به عهده معاون محترم آموزشی واگذار گردیده، لذا هماهنگی با آن معاونت محترم در جهت انجام امور محوله مورد انتظار می­باشد.

توفیق جنابعالی را در اعتلای رسالت مهم آن مجموعه حائز اهمیت از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha