کد خبر: خط-کشی-بیش-از-۲۸۰۰-کیلومتر-طول-مسیر-از-ج
۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰
خط کشی بیش از ۲۸۰۰ کیلومتر طول مسیر از جاده‌های خراسان جنوبی

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای ۲۸۲۳ کیلومتر خط کشی راه‌ها در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی این استان با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد از ابتدای سال ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی،  سجاد احمدی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: خط‌کشی راه‌ها ضمن این که از ضروری‌ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به مترددین جاده‌ای نیز بوده، لذا از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از این رو این اداره کل در راستای تامین ایمنی محورهای استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط‌کشی محورها در دستور کار خود داشته که می‌توان به ۳۳۶۰ کیلومتر خط کشی طول مفید در سال گذشته اشاره کرد.

احمدی به محورهای مهمی که خط کشی در آنها صورت گرفته اشاره کرد و افزود: احیای خط کشی درمحورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره است.

وی اضافه کرد: اکثر محورهای شریانی و اصلی استان از جمله بیرجند - گناباد، نهبندان - شهداد، بیرجند – زاهدان، سربیشه – بازارچه مرزی ماهیرود، فردوس – بجستان، فردوس – دیهوک – راور همچنین بخشی از راه‌های قرعی و روستایی استان از جمله محورهایی بودند که در سال گذشته خط کشی در آنها صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha