در دور دوم سفر ریاست جمهوری به زنجان اعتبارات خوبی به بخش راه تخصیص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان برکات خوبی داشته، به طوری که در بخش راه، اعتبارات خوبی به استان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در استان پروژه‌های بسیار مهمی در بخش راه در دست اجرا است، اظهار کرد: دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان برکات خوبی داشته، به طوری که در بخش راه، اعتبارات خوبی به استان تخصیص یافت.

وی افزود:در این راستا به پروژه های سه‌راهی طارم به منجیل، تقاطع غیرهم‌سطح دانشگاه زنجان، تکمیل احداث باند دوم  پروژه زنجان به بیجار، تکمیل احداث باند دوم زنجان به دندی و زنجان به سطانیه ابهر و تاکستان و پروژه «ملاسرا - شفت» و پروژه «کلور- درام»  با نهایی شدن اعتبارات، تخصیص لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: با پیگیری مجدانه استاندار زنجان و نماینده مردم خدابنده و ابهر در مجلس شورای اسلامی، اعتبار خوبی به پروژه محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ تخصیص یافت که با تحقق این مهم، شاهد روند سریع اجرای این پروژه با همکاری راهداری خواهیم بود.

اسماعیلی تاکید کرد: متاسفانه آمار تصادف در محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ بالا است، به همین خاطر در حداقل زمان اجرای ساخت این محور سرعت خواهد گرفت.

وی،با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان هفت پروژه راه اصلی را در سطح استان در دست اقدام دارد، تصریح کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان علاوه بر ماموریت‌های خود در حوزه مسکن و شهرسازی به دنبال توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل است.

این مسئول خاطر نشان کرد:  راه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر سیستم و استانی است و نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha