کد خبر: توزیع-۱۱۸۰۰-تن-کالاهای-اساسی-در-استان-س
۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، علی تشنه دل با اعلام این خبر افزود: در روزهای شیوع ویروس کرونا و بمنظور تنظیم و مدیریت بازار در این بحران، در نیمه نخست امسال در حدود ۱۱۸۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع شده است.

وی با اشاره به گستردگی تقاضای کالاهای اساسی در این ایام خاطر نشان کرد: به جهت پاسخگویی به تقاضای هم استانی های عزیز، میزان ۱۱۶ تن گوشت منجمد گوساله و ۳۹۴ تن مرغ منجمد و همچنین ۳۲۵۰ تن مرغ گرم در سطح عرضه توزیع شده است.

تشنه دل با توجه به توزیع گسترده کالاهای طرح تنظیم بازار در سطح استان اظهار داشت: در شش ماه ابتدایی سال جاری ۷۵۶ تن برنج هندی و ۷۲۸۸ تن شکر بمنظور رفع نیاز هم استانی های عزیز به کالاهای اساسی در سطح فروشگاه های زنجیره ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع شده است .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: برنامه تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در سطح استان ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع اقلام ضروری در سطح استان متوقف نشد و در بخش تامین و توزیع اقلام ضروری مردم اقدامات خوبی صورت پذیرفت که البته بخشی از آن با وجود اتفاقات مربوط به شیوع کرونا تعدیل یا حذف شد که یکی از این برنامه ها برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا بود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان تصریح کرد: در طول این مدت البته توزیع کنندگان مواد غذایی به هیچ عنوان با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نبوده و بدن وقفه به کار خود ادامه دادند و هیچ یک از دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی خللی در کار آنان به وجود نیاورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha