کد خبر: توافق-برای-انجام-چند-طرح-بزرگ-استعدادی
۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰
توافق برای انجام چند طرح بزرگ استعدادیابی
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، در این دیدار رنگرز ضمن تقدیر از عملکرد فدراسیون ژیمناستیک در حوزه استعدادیابی، اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده فدراسیون‌ها باید آموزش‌های مجازی را در اولویت کاری خود قرار دهند و خوشبختانه فدراسیون ژیمناستیک در این زمینه پیشگام بوده است.
وی افزود: ژیمناستیک به عنوان یک ورزش پایه و مادر حتی نسبت به شنا و دوومیدانی هم ارجح است، چرا که این رشته لازمه و زیربنای بسیاری دیگر از رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود.
اینچه‌درگاهی هم ضمن خوشامدگویی به دکتر رنگرز گفت: تلاش فدراسیون ژیمناستیک در ۳ سال گذشته توجه به قهرمان پروری، استعدادیابی و همگانی بوده و نتیجه این فعالیت‌ها، کسب مدال‌های متعدد در میادین معتبر بین‌المللی، نزدیک شدن به سهمیه المپیک، افزایش ۱۰۰ هزارنفری جامعه ژیمناستیک کشور و تشکیل تیم منتخب نوجوانان بوده است.
وی تصریح کرد: در خصوص استعدادیابی و همینطور آموزش مربیان سایر رشته‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادهایی داریم که هر کدام از آنها می‌تواند باعث ایجاد تحول در ورزش کشور شود.
اینچه‌درگاهی افزود: انجام استعدادیابی در رده‌ سنی زیر ۶ سال و استفاده از ظرفیت‌های مهدکودک‌ها برای این منظور، برگزاری دوره‌های توجیهی ژیمناستیک برای مربیان سایر رشته‌ها، ایجاد یک کارگروه مشترک بین وزارت ورزش، فدراسیون ژیمناستیک و سازمان بهزیستی و همینطور آموزش ورزشکاران حرفه‌ای سایر رشته‌ها و اعطای مدرک سطح ۳ هنری از جمله پیشنهاداتی است که با مشارکت وزارت ورزش و سایر نهادهای مرتبط امکان عملیاتی شدن آنها وجود دارد.
رنگرز با استقبال از این طرح‌ها خاطرنشان کرد: کلیات این طرح‌ها نشان می‌دهد فدراسیون ژیمناستیک برنامه‌های مدونی در حوزه استعدادیابی و همینطور بر ای نهادینه شدن ژیمناستیک به عنوان یک رشته پایه و مادر دارد و قطعا دفتر استعدادیابی وزارت ورزش در این خصوص حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد و در کنار فدراسیون ژیمناستیک خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha