کد خبر: تمدید-مهلت-ارسال-آثار-نخستین-دوره-جشنو
۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
تمدید مهلت ارسال آثار نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "فرشید اسحاقی" در این باره گفت: با توجه به استقبال شهروندان در مناطق مختلف پایتخت و ضرورت توسعه فرهنگ ورزش همگانی، مهلت ارسال نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی تا هشتم اردیبهشت ماه 1400 و نیمه ماه مبارک رمضان تمدید شد.

وی اظهارداشت: این جشنواره با مشارکت ادارات ورزش مناطق ۲۲گانه تهران برگزار شده و شهروندان تهرانی می توانند، تصاویر ورزشی خود را در قالب های موبایلی و حرفه ای در محورهای "بانوان، ورزش، سلامت"، "کودکان، ورزش، سلامت"، "سالمندان، ورزش، سلامت"، "طبیعت، ورزش، سلامت"، "خانواده، ورزش، سلامت" و "بازی های رایانه ای" به پست الکترونیک سازمان ورزش شهرداری تهران به نشانی info.varzesh@tehran.ir یا از طریق سایت سازمان ورزش varzesh.tehran.ir ارسال کنند.

به گفته وی، در بخش عکس های حرفه ای این جشنواره عکاسان سایت ها و خبرگزاری ها می توانند، تصاویر ثبت شده خود را ارسال کنند تا به طور جداگانه داوری شود. اختتامیه این جشنواره همزمان با روز جهانی سلامت خانواده در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار و به آثار برار جوایز نفیسی اهدا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha