کد خبر: ایجاد-کمپین-دست-یار-برای-همدلی-با-کرون
۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳
ایجاد کمپین " دست یار" برای همدلی با کرونایی ها/ نفس هدیه کنیم

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی با اشاره به شیوع کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: افزایش شیوع ویروس در استان و سیر صعودی افراد بستری مبتلا به این بیماری، نیاز به برخی تجهیزات درمانی را افزایش داده است.

وی با اشاره به کمبود تجهیزاتی مانند کپسول اکسیژن، بیان کرد: اکسیژن به عنوان نیاز اولیه و مهم بیماران حاد تنفسی به ویژه متاثرین از این ویروس بوده که با توجه به شرایط موجود برای تامین این کالای پزشکی با کمبود مواجه شده ایم.

رضایی از ایجاد کمپین " دست یار" از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این کمپین با هدف تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردم و خیرین تشکیل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ترویج فرهنگ نوعدوستی و همدلی را از دیگر اهداف این حرکت خیرخواهانه دانست و افزود: از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان، باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.

رضایی اظهار کرد: در راستای این کمپین، انسان های نوع دوست کمک هایشان را به منظور تامین کالاهای مورد نیاز به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر سپرده تا به صورت امانت به دست بیماران کرونایی برای درمان در منزل برسد.

وی ادامه داد: همچنین خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان می توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک های خود به شماره حساب 5239393955 با شماره کارت 6104337602223156 نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

رضایی با اشاره به فعالیت ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر بیان کرد: این بانک ها با هدف کمک به تسکین آلام بشری، حمایت از بیماران نیازمند و کمک به تامین تجهیزات پزشکی در استان راه اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۶ کپسول اکسیژن و ۷۱ مانومتر به ارزش یک میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال توسط خیرین به این بانک ها اهدا شده است.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۰ نفر از خدمات این بانک ها بهره مند شده اند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر خدمات دریافت شده مربوط به کپسول اکسیژن بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha