کد خبر: امدادرسانی-هلال‌احمر-ایلام-به-۱۴۱-مصد
۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، علی اصغر علی اکبری گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در چهار ماه گذشته در ۴۵ مورد حادثه جاده ای، ۳۲ مورد کوهستان، ۱۲ مورد آتش سوزی جنگل ها و مراتع، هفت مورد خدمات حضوری، سه مورد صنعتی و کارگاهی، ۲ مورد حادثه غرق شدگی، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد حادثه شهری و یک مورد زلزله امدادرسانی کرده اند.

علی اکبری افزود: ۱۴۱ نفر در این حوادث مصدوم شدند که ۱۰۹ نفر آن مربوط به حوادث جاده ای است همچنین ۱۷ نفر در حوادث کوهستان، چهار نفر در حوادث آتش سوزی جنگل ها و مراتع، هفت نفر در خدمات حضوری و سه نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی دچار مصدومیت شده بودند.

وی گفت: در این حوادث، ۳۸ نفر به مراکز درمانی منتقل و پنج نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: در فعالیت های امدادی چهار ماهه نخست امسال ۱۲۱ تیم عملیاتی این جمعیت در قالب ۴۱۸ نفر نیروی عملیاتی به حوادث مختلف در سطح استان اعزام شده اند.

علی اکبری افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha