کد خبر: افزایش-پایگاه-های-امدادی-خراسان-جنوبی
۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴
افزایش پایگاه های امدادی خراسان جنوبی/توزیع تجهیزات زمستانه در استان ها

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ محمد باقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از پایگاه در حال احداث اصفاک بشرویه با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به وجود شرایط خاص در راه های این استان مانند مرز مشترک با افغانستان، می طلبد نگاه ویژه ای به منطقه داشته باشیم.

وی با تاکید بر توسعه پایگاه های امداد و نجات در سطح کشور، افزود: اگرچه تعداد پایگاه های فعال در خراسان جنوبی نسبت به میانگین جمعیت شرایط مطلوبی دارد اما نیازمند توسعه است.

وی با اشاره به اهداف سفرش به خراسان جنوبی بیان کرد: بازدید از پایگاه ها فعال جاده ای استان از جمله اهداف سفر بوده و امید است بتوانیم با مشارکت استانداری، برخی از پایگاه های استان را حمایت کنیم.

محمدی افزود: پیگیری می کنیم که بر اساس داشته ها و منابع موجود در خراسان جنوبی و سازمان جمعیت هلال احمر به مقدار نیاز استان، افزایش پایگاه های امدادی را داشته باشیم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت تلاش می کند با اعتبارات و مجوزهای مورد نیاز، استان ها ‌را در زمینه تامین تجهیزات عملیاتی حمایت کند.

وی با بیان اینکه مرحله اول توزیع تجهیزات انفرادی در سطح کشور انجام شده است، بیان کرد: در مرحله دوم برای تامین تجهیزات انفرادی از جمله لباس های زمستانه و امکانات اولیه پایگاه ها مناقصه ای با اعتبار شش میلیارد تومان در دست اجراست که به زودی این اقلام در استان ها توزیع می شود.

گفتنی است؛ معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر طی این سفر چهار روزه به خراسان جنوبی از پایگاه های سطح استان بازدید خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha