به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری؛ حمید رضا عزیزی گفت: در حال حاضر شاهد افزایش بیماران مبتلا به کرونا و انتشار گسترده این ویروس در بسیاری از استان ها از جمله خوزستان، هرمزگان و سیستان بلوچستان... هستند.

دبیر ستاد صحت سازمان نظام پرستاری افزود: با شروع بحران کرونا این ستاد با هدف رصد و پایش وضعیت پرستاری در سازمان نظام پرستاری ایجاد گردید که تا به امروز توانسته گام هایی موثر در طول مدت بحران بردارد. وی با انتقاد از عملکرد برخی از دانشگاه ها در خصوص بدقولی در زمینه جذب و استخدام همکاران فهیم، وفادار و از جان گذشته پرستار افزود: این رفتار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی باعث ایجاد بی اعتمادی مردم و پرستاران خواهد شد.

عزیزی با اشاره به پیک مجدد کرونا تصریح کرد: در حال حاضر شاهد افزایش بیماری کرونا و انتشار گسترده این ویروس در بسیاری از استان ها از جمله خوزستان، هرمزگان و سیستان بلوچستان و... هستیم و به دلیل شرایط ویژه ای که این مناطق دارند، لازم است کار وسیع تری در زمینه آموزش و نکات بهداشتی در این استان ها انجام شود.

 دبیر ستاد صحت سازمان نظام پرستاری با اشاره به رشادت ها و حماسه آفرینی پرستاران و تقدیم شهدای پرستار در مسیر دفاع از سلامت جامعه خاطر نشان کرد: در بحران اخیر بیش از ۷هزار پرستار مبتلا به کرونا شده اند و به تازگی یکی دیگر از پرستاران عزیز به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha