کد خبر: اعلام-آمادگی-مجلس-برای-حمایت-از-سازمان
۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۱۴
اعلام آمادگی مجلس برای حمایت از سازمان جوانان هلال احمر کشور

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه‌ملت، علی اصغر باقرزاده رییس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی در آستانه  فرا رسیدن سالگرد تاسیس سازمان جوانان هلال احمر کشور از این مجموعه بازدید کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در نشست با رییس سازمان جوانان هلال احمر کشور گفت: هم‌اکنون جوانان بخش اعظمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و این نعمت بزرگی برای هر کشوری است، چرا که جوانان، سرمایه‌های کشور هستند.

وی ادامه داد: ما باید تا جاییکه می‌توانیم روی استفاده از ظرفیت جوانان سرمایه‌گذاری کنیم، چرا که توجه به این مهم برای آینده کشور ضروری است و بدون شک نتیجه آن را به بهترین شکل برداشت خواهیم کرد.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، وجود روحیه ایثار و بشردوستی بین نیروهای این سازمان را فرصتی مناسب برای تربیت جوانان در حوزه‌های مسئولیت‌پذیری و کمک به همنوعان دانست و تصریح کرد: سازمان جوانان هلال احمر دارای ظرفیت مناسب در حوزه‌های مهدکودک در قالب غنچه‌های هلال و کانون‌های دانشجویی، طلاب، روستایی و دانش‌آموزی است و انشالله این سازمان بتواند با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح، فرهنگ والای ایثار را در بین نسل جوان نهادینه کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: فراکسیون هلال احمر مجلس، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری برای حمایت و ارتقاء فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان جوانان هلال احمر با استفاده از اختیارات مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کند.

رییس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی در پایان با یادآوری فرارسیدن سالگرد تاسیس سازمان جوانان هلال احمر، این روز را به تمام جوانان عضو این سازمان تبریک گفت.

گفتنی است در این نشست رییس سازمان جوانان هلال احمر کشور گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آینده این مجموعه ارائه داد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha