کد خبر: اجرای-طرح-نذر-امام-رضاع-با-هدف-کمک-به-خا
۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۸:۰۵

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ امیرحسین علیمردانی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به شروع موج دوم ویروس کرونا و مراجعه خانواده‌های نیازمند برای دریافت سبدهای معیشتی،  طرح نذر امام رضا (ع) با مشارکت مجمع خیرین این جمعیت از شام ولادت علی بن موسی الرضا(ع) با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند آغاز شده است و به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات، همدلی و کمک مومنانه راه اندازی شده است بیان داشت: از خیرین و مردم مومن و نوعدوست و نیکوکار شهر مقدس قم دعوت می‌کنیم تا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ما را در تهیه‌ی سبدهای معیشتی برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده یاری نمایند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم تاکید کرد: حفظ کرامت انسانی، نخستین رکن کمک‌های انسانی هلال احمر است، این جمعیت سعی خواهد کرد در فعالیت‌های خیرخواهانه و نوعدوستانه خود به این اصل مهم توجه نماید.

علیمردانی اظهار داشت: هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه 7 معاونت داوطلبان تحویل دهند و یا کمک‌های نقدی خود را به  شماره حساب 5567678018  و یا شماره کارت 6104337432089074 بانک ملت به نام مجمع خیرین جمعیت واریز نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد: با استعانت از درگاه خداوند و به یمن میلاد پربرکت امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) بسته‌های معیشتی را تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha