کد خبر: آغاز-عملیات-ساخت-۱۰-واحد-مسکونی-برای-مد
۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس،معصومه کاظم زاده با اعلام این خبر گفت: عملیات ساخت ۹ واحد مسکونی برای خانوادههای دارای افراد معلولیت و یک واحد مسکونی برای زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی لامرد آغاز شد که  ۵ خانه در بخش چاهورز،  ۴ خانه در بخش علامرودشت و یک خانه در بخش مرکزی لامرد قرار دارد.

رئیس بهزیستی لامرد با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه «سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)» جهت ساخت مسکن مددجویان بهزیستی، اظهار کرد: تعدادی از این مددجویان بهزیستی لامرد در منزل فرسوده، قدیمی و ناایمن سکونت داشتند که قابل زندگی نبود و دیگر مددجویان نیز مستاجر بوده که به زودی صاحب خانه ایمن و مقاوم خواهند شد.

وی افزود: متراژ واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای افراد معلول حدود ۶۰ مترمربع و برای زنان سرپرست خانوار حدود ۵۰ مترمربع است که ۷۵ درصد هزینه ساخت هر مترمربع توسط سازمان بهزیستی کشور و در قالب کمک بلاعوض از محل اعتبارات هدفمندسازی یارانه ها و دیگر منابع اعتباری بهزیستی و ۲۵ درصد باقیمانده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تامین می شود.

کاظم زاده اضافه کرد: بهزیستی لامرد در اجرای تفاهم نامه بهزیستی کشور با دو نهاد دیگر(بنیاد مسکن و قرار سازندگی خاتم الانبیاء (ص))، توانست بیشترین آمار جهت ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در استان فارس را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: صفر تا صد کار طراحی تا ساخت کامل این تعداد واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌شود و مددجو مسئولیتی در روند ساخت برعهده ندارد.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha