ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکن ملی برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد  مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس تفاهم نامه های منعقده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن, اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

وی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد  مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: پروژه های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد.

کردلو،گفت: همچنین بخشی از پروژه  ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد.

وی تاکید کرد: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و  وزارت راه و شهرسازی و در  قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha