کد خبر: پیروزی-بایرن-مونیخ-مقابل-اتلتیکومادر
۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳
پیروزی بایرن مونیخ مقابل اتلتیکومادریدو بردشاگردان گواردیولا مقابل پورتو
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت  مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020 با شش بازی به پایان رسید که در مهمترین دیدار در گروه A، بایرن مونیخ با چهار گل از سد اتلتیکومادرید گذشت. کینگزلی کومان در دقایق 28 و 72، لئون گورتسکا در دقیقه 41 و کورنتین تولیسو در دقیقه 66 برای باواریایی‌ها گلزنی کردند تا مدافع عنوان قهرمانی، این دوره از رقابت‌ها را مقتدرانه آغاز کند. این مسابقه همچنین دوازدهمین پیروزی متوالی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا بود.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده منچستر سیتی در اتحاد میزبان پورتو و یاران مهدی طارمی بود و به برتری 3 بر یک رسید.

در این بازی ابتدا دیاز برای پورتو گل زد اما در ادامه سیتیزن‌ها توسط آگوئرو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 20، گوندوگان 65 و فران تورس 73 گلزنی کردند.

در این دیدار مهدی طارمی بر روی نیمکت حضور داشت و از دقیقه 77 وارد میدان شد اما در گلزنی ناکام بود.

در دیگر گروه اینترمیلان مقابل مونشن‌گلادباخ به تساوی 2 - 2 رسید. روملو لوکاکو در دقیقه 49 برای اینتر گلزنی کرد، اما تیم آلمانی با پنالتی رامی بن‌سباینی در دقیقه 63، بازی را به تساوی کشاند. سپس گلادباخ مجدداً توسط جوناس هافمن در دقیقه 84 به گل رسید که لوکاکو با گلزنی در دقیقه 90، شاگردان آنتونیو کونته را از شکست نجات داد.

لیورپول هم در هلند میهمان آژاکس بود و با یک گل به خودی پیروز شد.

تاگلیافیکو در دقیقه 35 دروازه خودی را باز کرد تا شاگردان کلوپ پیروز میدان شوند

آتالانتا در دیگر بازی  با نتیجه 4 بر صفر، میتلند دانمارک را در خانه این تیم در هم کوبید. دووان زاپاتا در دقیقه 26، آلخاندرو گومز در دقیقه 36، لوییس موریل در دقیقه 42 و میرانچوک در دقیقه 89، گل‌های نماینده ایتالیا را به ثمر رساندند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha