کد خبر: 197889
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
زیدان آماده بازگشت است، اولویت یووه

گزارش ها حاکی از این است که زین الدین زیدان خواهان بازگشت به دنیای مربیگری بوده و یوونتوس، اولویت او است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت،

گزارش ها حاکی از این است که زین الدین زیدان خواهان بازگشت به دنیای مربیگری بوده و یوونتوس، اولویت او است.

زین الدین زیدان ، سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید خواهان بازگشت به دنیای مربیگری بوده و می خواهد این کار را در یوونتوس انجام دهد.

مربی 50 ساله خیلی سریع خود را به عنوان یکی از مربیان برتر اروپا معرفی کرد و توانست سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را برای رئال مادرید به ارمغان بیاورد. او در ماه می 2018 رئال مادرید را ترک کرد اما در کمتر از یک سال مجددا سرمربی رئالی ها شد و پیش از جدایی مجدد در ژوئن 2021، یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در کوپا دل ری به دست آورد.

از آن زمان تاکنون او سرمربی تیم دیگری نشده و این در حالی است که دائما شایعاتی در خصوص حضور او در تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن شنیده می شود. خبرگزاری RMC فرانسه مدعی شد که زیدان در حال حاضر به دنبال سرمربیگری در تیمی با داشتن پروژه بلندمدت است. اولویت او یوونتوس است و بابت عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا در اوایل پروژه نگران نیست.

مانع حضور مرد فرانسوی در تورین می تواند ماسیمیلیانو آلگری باشد که تا سال 2025 با بیانکونری قرارداد و سالانه دستمزدی حدود 7 میلیون یورو دارد. اخراج این مربی ایتالیایی می تواند حدود 20 میلیون یورو برای یوونتوس هزینه داشته باشد که این برای باشگاه ناگوار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha