کد خبر: آیین-اختتامیه-جشنواره-فیلم-سلیمان-سل
۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
آیین اختتامیه جشنواره فیلم  «سلیمان سلامت» در کرمان برگزار شد

با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و درمان، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کرمان، آیین اختتامیه جشنواره فیلم مستند 'سلیمان سلامت' ویژه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، زاهدی نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار گردید و از ۱۵ برگزیده این جشنواره تقدیر شد.

دکتر علی زینی‌وند استاندار کرمان در این آیین عنوان کرد: ساختار ستاد ملی کرونا، ستادهای استانی، طرح شهید سلیمانی و اقداماتی که در این حوزه انجام شد در دل جمهوری اسلامی به افتخار و یادگار خواهد ماند و ثبت و ضبط آنها برای تاریخ و استفاده از این تجربه گرانبها کار ارزشمندی است. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهید پورجعفری گفت: مطمئنا اگر شهید سلیمانی در قید حیات بودند، در جریان بحران کرونا نیز همانند دیگر زمان‌ها، بین مردم حضور داشتند و خدمات ایشان دینی بود و ثبت می‌شد.

استاندار کرمان به سفر قبل دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمان و بازدید و بررسی ایشان از روند مدیریت و کنترل بیماری کووید-19 در استان اشاره داشت و گفت: در پیک پنجم، کرمان با 2500 بیمار بستری مواجه بود، اما با وجود گستردگی، باری بر دوش کشور تحمیل نکرد. زینی‌وند عنوان کرد: به واسطه همبستگی بین ارکان ستاد استانی کرونا، همراهی مردم، خیران، اصناف و بنگاه‌های اقتصادی و صنایع، کمک‌ها و اقدامات بی‌نظیری برای مدیریت و کنترل بیماری در استان صورت گرفت. استاندار کرمان ابراز داشت: در طرح شهید سلیمانی، استان کرمان با محوریت هلال‌احمر، بسیج و ارکان دیگر از موفق‌ترین استان‌ها بود و به لحاظ واکسیناسیون هم جایگاه خوبی دارد و امیدواریم در سویه جدید اُمیکرون نیز با توجه به گستردگی واکسیناسیون به خوبی عبور کنیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha