کد خبر: وقوع-جرم-در-بیمارستان-رها-شده-جرجانی
۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶
وقوع جرم در بیمارستان رها شده جرجانی!

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت، زهرا صدر اعظم نوری رييس كميسيون سلامت، محيط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران بعد از استماع گزارش شورایاری منطقه 7 اظهار داشت: یکی از اقدامات خوبی که در این منطقه انجام شده‌، بحث تملک باغات است.

وی با بیان اینکه در این منطقه سرانه فضای سبز شهری کم‌تر از میانگین شهر تهران بوده است، افزود: خوشبختانه با تلاش شهردار منطقه، 3 باغ در این منطقه تملک شد.

رييس كميسيون سلامت، محيط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه این 3 باغ مساحتی حدود ۷ هزار متر دارد که سبب شده به سرانه فضای سبز منطقه اضافه شود، گفت: در منطقه ۷ شهردار توانسته ‌است ۶ فضای بلااستفاده را با هزینه‌ای منطقی به فضای سبز تبدیل کنند.

نوری با اشاره به رها شدن بیمارستان جرجانی و تبدیل شدن آن به محلی برای وقوع جرم شده تصریح کرد: باید با تعامل با سازمان تامین اجتماعی کاربری این محل تغییر کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه صحبت‌های نماینده وزارت بهداشت در صحن ابهامی را دربارت انفجار کلینیک سینا مهر برطرف نکرد، گفت: شان شورا باید بیشتر از این رعایت شود، ما نمایندگان مردم تهران هستیم و جایگاه ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

عضو شورای شهر تهران خطاب به هیئت رییسه شورا بیان کرد: وقتی ما رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دعوت می‌کنیم و او نمی‌‌آید نباید نفرات بعدی پذیرفته شوند.

خبرنگار: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha