کد خبر: لیگ-امارات
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸
جای خالی دایی در بین ستاره های فراموش نشدنی لیگ امارات

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) به نقل از سایت الکوره لیگ امارات اسامی بزرگی در زمینه بازیکنان خارجی مثل عبدی پله بازیکن العین(1998 تا 2000) و جورج ویا بازیکن الجزیره(2001 تا 2003) و علی دایی بازیکن الشباب(2002 تا 2003) به خود دیده است.

اما برخی از اسم ها در فوتبال امارات حضور داشتند که تنها اسمشان بزرگ نبود و با شهرت کمتر تاثیر بسیار زیادی در فوتبال این کشور گذاشتند و جزو ستاره های فراموش نشدنی هستند. این ستاره های فوتبال ارتباط نزدیکی با هواداران داشتند و در کسب قهرمانی ها به تیم هایشان کمک کردند.

از مهمترین این ستاره های فراموش نشدنی فوتبال امارات، آساموا ژیان، ستاره غنایی است. او به همراه العین و الاهلی نتایج بسیار خوبی کسب کرد و جزو بازیکنان خارجی است که به باشگاه 100 تایی ها در گلزنی در لیگ امارات ملحق شد.

ژیان موفق شد العین را برای 2 فصل متوالی قهرمان لیگ برتر امارات کند. همچنین جام حذفی را نیز به همراه این تیم فتح کرد.

ریکاردو الویرا ستاره برزیلی الجزیره دیگر ستاره فراموش نشدنی لیگ امارات است. او موفق شد الجزیره را در سال 2011 به اولین قهرمانی اش برساند.

ادینالدو گرافینی، مهاجم برزیلی الاهلی از دیگر ستاره های فراموش نشدنی است. سباستیان تیگالی، کایو، لیما و کوناردو از جمله دیگر این ستاره ها هستند.فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha