کد خبر: طرح-آبرسانی-به-شهرستان-آبیک-از-طرح‌ها
۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۹:۳۳
طرح آبرسانی به شهرستان آبیک از طرح‌های ملی و دارای اولویت استان است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هدایت الله جمالی پور در جلسه تخصیص آب استان که در سالن جلسات آب منطقه‌ای قزوین برگزار شد، به اهمیت اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: آبرسانی به شهرستان آبیک به یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که دولت به تنهایی توان تامین این هزینه‌ها را ندارد و امسال با کمک بخش خصوصی خواهیم توانست بخشی از این هزینه‌ها را تامین کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: طرح آبرسانی به شهرستان آبیک برای ما بسیار مهم و با اهمیت بوده و موضوع آبرسانی به این شهر باید هر چه سریعتر به اتمام برسد تا مردم از آب با کیفیت بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد : آب یک موضوع ملی است و از همه ظرفیت‌ها استان برای اجرای این طرح تلاش خواهیم کرد و از مردم شهرستان آبیک به دلیل تاخیر در وعده‌ها عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم با تامین آب شرب منطقه نگرانی مردم برای همیشه رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص رفع مشکلات آب آشامیدنی در شهرهای استان قزوین نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این طرح‌ها عملی شوند و هر پروژه‌ای که برای اجرای آن تخصیص اعتبار مصوب کرده‌ایم، حتما اجرا خواهد شد.

جمالی پور به نقش کمیته تخصیص آب استان اشاره کرد و افزود: این کمیته با توجه به اهمیت موضوع حیاتی تشکیل شده تا با دقت و توجه بیشتری برای تخصیص آب به واحدهای صنعتی ، کشاورزی و گردشگری تصمیم‌گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه تخصیص آب به واحدهای صنعتی و کشاورزی باید به تایید سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی برسد، یادآورشد:  با بررسی کارشناسی در صورت هزینه بر بودن طرح ها ، آب به این واحدها تخصیص نمی‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha